Is de kans op besmetting binnen net zo groot als buiten?
Beetje bij beetje kunnen we ons oude vertrouwde leven weer op gaan pakken. Maar de geplande versoepelingen leveren ook weer een hoger besmettingsrisico op. Waar loop je eigenlijk het hoogste risico op besmetting? Binnen of buiten?
Source: Is de kans op besmetting binnen net zo groot als buiten?
Eén van de talloze dagelijks binnenstromende berichten over de Corona-hype. TV kijken of krant lezen betekent systeempropaganda consumeren. Niet doen dus en zoveel mogelijk het eigen gangetje blijven gaan. We laten ons geen onzekerheden en angsten opdringen of aankletsen… -DGZ-