’Is de Nederlandse politieke klasse er nog wel voor de Nederlandse burger?’
“Het land wordt steeds meer geregeerd aan de hand van internationale afspraken, wetten en verdragen.”
Daarom hebben we ook geen deskundigen en echte leiders en bestuurders meer nodig en kan worden volstaan met wezens van allerlei pluimage die slechts opdrachten uitvoeren. Het beleid wordt in grote lijnen achter de schermen bepaald, in achterkamertjes besproken en in het geheim beslist. Dat gaat buiten de burger om, en wederom niet alleen in Nederland maar globaal. Vandaar onze regelmatige uiting dat niet de belangen van het volk gediend worden, maar die van andere entiteiten en machtsblokken. Daarom gebeurt er niets toevallig en zomaar in deze wereld. Het zijn psychologische acties, begeleid door propaganda om de bevolking in de door die machtsblokken gewenste richting te sturen. “Toevallig” zijn die machtsblokken het grote geld zelf of hebben sterke verbindingen daarmee, en we zijn weer bij de bron van de ellende aangekomen: wereldconcerns, centrale banken en hun fiatgeld-systeem, dat steeds een eindfase kent waarin de opgeworpen rookgordijnen en wanorde zorgen voor afleiding en misleiding. In die chaotische eindfase bevinden we ons nu… -DGZ-