Lage rente zorgt ook in nieuw pensioenstelsel voor problemen
Jongeren bouwen ook in het nieuwe pensioenstelsel relatief minder pensioen op als gevolg van de lage rente. Daarvoor waarschuwt het Centraal Planbureau (CPB) in een nieuw rapport. Volgens de belangrijke adviseur van het kabinet staan de jongeren van nu later voor lastige keuzes. Of ze moeten rondkomen van minder pensioen, of ze zullen bijvoorbeeld meer moeten sparen tijdens hun werkzame leven.
Source: Lage rente zorgt ook in nieuw pensioenstelsel voor problemen
Ja natuurlijk blijft dat voor problemen zorgen als je nog steeds niet in de gaten hebt dat het huidige geldsysteem op zijn laatste benen loopt. Die bakens worden nooit tijdig verzet waardoor iedereen gevangen blijft. Later zijn er geen pensioenen en uitkeringen meer zoals we die nu nog kennen. Over het algemeen worden alle zaken die men vandaag de dag als “probleem” bestempelt als het ware gecreëerd door de huidige socialistische democratie en zijn er zelfs inherent aan. Een blik op de voorpagina’s van willekeurige kranten zegt genoeg. Deze democratie gaat ten einde en te zijner tijd zijn dan alle “problemen” opgelost. Iedereen die niet (ook mentaal) op grote veranderingen voorbereid is, delft het onderspit.
“Het socialisme als duivelse ideologie en de vijandige houding ten aanzien van religie, het individu, eigendom, huwelijk en familie, kunst en cultuur die als de zuilen van elke civilisatie genoemd kunnen worden.”
Het huidige socialisme als ondermijning van de genoemde zuilen is “gekocht” met ongedekt geld. Vandaar dat we steeds de nadruk leggen op het mondiale monetaire systeem. Zodra dat klapt, worden alle onderliggende structuren en dus ook de huidige regeringsvormen verwijderd. Ze hebben dan geen functie meer. De ontsporing van de laatste eeuw zal gecorrigeerd worden, zodat er weer sprake is van een geciviliseerde samenleving waarin de natuurlijke (rechts)orde weer terugkeert… -DGZ-