Liever dure benzine dan ’groene’ E10
Nederlanders kiezen er vaker voor om een duurdere brandstof te tanken. Precies een jaar nadat E10 uit de euro 95- pomp begon te stromen, is duidelijk te zien dat veel automobilisten liever meer geld uitgeven voor een premium benzine waar vijf procent minder bio-ethanol in zit.
Source: Liever dure benzine dan ’groene’ E10
Overal waar de overheid met haar tengels aanzit, en weer eens alles voor ons wil regelen, is het oppassen geblazen. De consument wil waar voor zijn geld en geen surrogaat… -DGZ-