Source: Meer geld voor onderzoek naar ’long covid’ | Binnenland | Telegraaf.nl
“Een deel van de coronapatiënten houdt aan een besmetting maandenlang klachten over, waaronder aanhoudende vermoeidheid, benauwdheid, hoofdpijn en vergeetachtigheid.”
Vooral dat laatste, daar hebben we veel last van. We hebben het idee dat “long covid” helemaal niet bestaat. Men probeert er via het smijten met geld en vergoeding van behandeling via de basisverzekering weer een serieus tintje aan te geven. Je moet het product, het idee, de fictie, de illusie toch verkopen… -DGZ-