Noch ein illegales Überwachungsprogramm in den Niederlanden aufgedeckt

Source: Noch ein illegales Überwachungsprogramm in den Niederlanden aufgedeckt

“Nach Angaben von Militärs wurden – unter dem Vorwand des „guten Zwecks“ des Kampfes gegen Desinformation und Verschwörungstheorien über das Coronavirus – Dutzende von Bürgern und sozialen Bewegungen, darunter auch die niederländische Sektion der Gelbwesten, zur Zielscheibe der Überwachung.”

Illegale controle van burgers en bewegingen in Nederland. Alweer onder het valse voorwendsel dat men het “goede doel” zou dienen via de strijd tegen (vermeende) desinformatie en samenzweringstheorieën over het Corona-virus. De vraag die hier terecht gesteld wordt is, wie er eigenlijk regeert en bepaalt. Regeringen of geheime diensten. Dergelijke praktijken (overigens in alle EU-en Navo-landen) zijn weer indicaties dat men beoogt om de burgers volledig te controleren en ze een denk-en gedragsmodel aan te willen meten. Zodra de illegale handelwijze opgemerkt wordt, komen de volksvijanden snel met het fabeltje van de Chinese of Russische hackers als boosdoeners op de proppen. Dan is het de taak van de propagandakanalen om die fabels onder het volk te brengen, terwijl de regering officieel van niets weet. Het maakt deel uit van de al jaren gevoerde leugen,- bedrog-en propaganda oorlogen tegen het eigen volk.

Keer op keer worden we in het gelijk gesteld met onze bewering dat de ware bestuurders geen deel uitmaken van regeringen. “Democratische regeringen” zijn slechts de uitvoerders van de elders bekokstoofde beleidslijnen en praktijken. Enerzijds zijn het de stuiptrekkingen van een stervend democratisch systeem. Anderzijds verklaart dit onze instelling om in deze criminele wanorde geen vinger meer krom te maken dan noodzakelijk. Onbetrouwbare en ongeloofwaardige bestuurders kunnen we missen als kiespijn… -DGZ-