’Omroepbestel op de schop’
De
Source: ’Omroepbestel op de schop’ | Wat U Zegt | Telegraaf.nl
“De NPO-top houdt er vreemde ideeën op na over wat de kijker wil zien en wat niet.”
Men heeft er jarenlang over gedaan om de juiste poppetjes op de juiste invloedrijke posities te plaatsen. “Nieuws” mag alleen maar “woke”, links en progressief zijn. Iets anders wordt niet getolereerd. Alleen zo kan de propaganda-maschine op volle toeren blijven draaien. Wat de burger (kijker) denkt, vindt en meent, is al jaren niet van belang. Propaganda is het wapen bij uitstek en er zullen daarom geen grote veranderingen of bezuingingen plaatsvinden. Whatever it takes… -DGZ-