Onrust over coronastudie bij kinderen
Er is op sociale media onrust ontstaan over een nieuwe Covid-19 studie bij kinderen. Die laat zien dat hoe milder de symptomen zijn die kinderen hebben, hoe meer virusdeeltjes ze bij zich dragen. Dat zeggen wetenschappers uit Boston in the Journal of Pedatrics.
Source: Onrust over coronastudie bij kinderen
Ojee…. kindjes. U bent nog niet bang genoeg. De ophef- en zieligheidsfactor moet verhoogd worden. Eerst waren het voornamelijk de ouderen als de meest kwetsbaren, daarna de feestvierende jongeren en nu zijn de kindjes aan de beurt. Berichten waaruit men zou kunnen afleiden dat we allemaal om de tuin geleid worden, mogen op geen enkele wijze de weg naar de opinie bepalende media vinden… -DGZ-