Oorlog op het overvolle fietspad
Begint de reputatie van Nederland als fietsparadijs af te brokkelen? Het fietspad verandert steeds meer in een oorlogsgebied. Razendsnelle wielrenners die op het laatste moment inhalen, ouderen op e-bikes die niet met de snelheid om kunnen gaan en fietsers die hinderlijk naast elkaar rijden: de situatie wordt er vooral in het westen van ons land niet overzichtelijker op. „We moeten meer rekening houden met elkaar.”
Source: Oorlog op het overvolle fietspad
Volle winkelcentra en winkelstraten, fietspaden, stranden, alle wegen, parkeerplaatsen, woningtekort. Op alle fronten is overbevolking zichtbaar. Het zal echter nooit als zodanig worden gezien en beschreven.
We beweerden eerder dat alle in de westerse wereld geïnstalleerde “democratiën” slechts één doel dien(d)en: functioneren in het belang van de geldelite en het in stand houden van hun systeem. En dát is precies wat democraten de laatste tientallen jaren hebben gedaan. In alle opzichten en op alle fronten. Toestemming van het volk om hier momenteel 17 miljoen mensen toe te laten, werd nooit gevraagd. Ze deden en doen het gewoon. Hun stokpaardje is steeds economische groei geweest. Eén van de middelen daartoe is een groeiende én consumerende bevolking. De gevolgen van dat beleid zijn funest, maar worden verzwegen. Plannen voor de lange termijn, voorbereidingen en gemaakte afspraken vinden steeds in het verborgene of achter gesloten deuren plaats, worden dus geheim gehouden en nooit gepubliceerd. Ook deze nieuwe normaliteit is onderhevig aan het opgestarte afbaakbeleid en zal een “natuurlijke correctie” ondergaan, terwijl de vroegere en hedendaagse democraten als collaborateurs en dus schuldigen zichzelf op de borst blijven kloppen… -DGZ-