’Oud en nieuw in zomerperiode’
Wanneer het lukt de coronapandemie de kop in te drukken, moet er eind juni een groot uitgesteld oud en nieuw komen, compleet met vuurwerk. Zo’n uitgesteld feest kan als positief perspectief…
Source: ’Oud en nieuw in zomerperiode’
“Wat zou het mooi zijn als we in het komende bijzondere jaar niet het begin maar de midterm op 30 juni of 1 juli samen zouden kunnen vieren. Een zomerfeest, al dan niet met vuurwerk, waarin we de boze coronageesten verjagen. Het zou een mooi vooruitzicht kunnen zijn in de donkere dagen rond de kerst”, legt de preses uit.”
We constateerden eerder dat je met “het virus” van alles en nogwat kunt uitvreten. Wij zijn geen voorstander van dat overdreven geknal tijdens de traditionele jaarwisseling, maar we zien hoe gemakkelijk het met het sloopkogel-virus is om de zaak volledig af te breken en op zijn kop te zetten, inclusief gewoontes, gebruiken en tradities… -DGZ-