Overheid liet zich bij bouw datacentra beetnemen door lobby
Source: Overheid liet zich bij bouw datacentra beetnemen door lobby | Binnenland | Telegraaf.nl
“…volop gestimuleerd door een actieve internationale lobby van het Ministerie van EKZ… “
Eén van de zaken die al tientallen jaren aan het volk voorbij gesluisd worden en dat ook weer niet alleen de laatste tijd. Ex-politici en lobbyisten van grote bedrijven, (centrale) banken, niet-regeringsorganisaties, topfiguren uit de mediale propagandawereld, “geheime diensten” en andere machtsblokken lopen in en uit bij de nationale parlementen in alle westerse landen. Zij bepalen in samenwerking met de vrijwel nooit genoemde “externe adviseurs van de regering” en adviesbureau’s (en waarschijnlijk ook nog andere niet bekende op de achtergrond opererende krachten) uiteindelijk het te voeren beleid. Niets met volk en democratie dus… Dat hele leger door niemand gekozen ware regeerders zijn de opdrachtgevers die de oorlogsstrategie bepalen. Het volk interesseert ze niet en hoeveel slachtoffers er uiteindelijk te betreuren zullen zijn, evenmin.
“Zij die beslissen zijn niet gekozen en zij die gekozen werden, hebben niets te beslissen…” – Horst Seehofer… -DGZ-