Persconferentie coronaregels: QR-bewijs ook op buitenterrassen en bij sportwedstrijden
“We willen het voor werkgevers mogelijk maken om te vragen om een coronatoegangsbewijs”…
Onorthodoxe maatregelen dwingen de burger tot onorthodoxe tegenmaatregelen. We noemden ze hier al. Zoek de confrontatie met de werkgever als hulppiet van de politiek. Schroom niet om ontslag af te dwingen of ga indien mogelijk met vroegpensioen. Het zijn hun maatregelen en de gevolgen daarvan moeten zij dragen en niet de (werkende) burger. Er woedt een oorlog tegen de ontwapende bevolking. Elke oorlog kent slachtoffers. Zorg dat je slechts een klein (financieel) offer hoeft te brengen. Niet meer meedoen is het nieuwe (over)levensmotto.
De horeca wil een onderbouwing zien voor de nieuwe maatregel.
Simpel, die komt er niet. Politici haten directe vragen waarop een antwoord verwacht wordt en dus volgt er steeds een zwammig verhaal om hun leugens te camoufleren. Al die maatregelen hebben niets met volksgezondheid te maken. Men heeft iets anders voor met de bevolking in de eindfase van hun geldsysteem en daar heeft men plannetjes voor gemaakt. Het heeft daarom ook (al jaren) geen enkele zin om toekomstplannen te maken of op welke wijze dan ook te investeren, al of niet in financieel opzicht. De vijand wil die oorlog winnen en daar gaan we hem niet ook nog bij helpen. Nog steeds geldt waar we al jaren voor waarschuwen: mentaal voorbereiden… -DGZ-