Politici verbijsterd over situatie Dam: ’Hoe leg je dit uit aan ondernemers’

Vijfduizend mensen kwamen er maandag op de Dam samen om te protesteren tegen het politiegeweld in de Verenigde Staten. Onbegrijpelijk dat er niet is ingegrepen tijdens deze coronacrisis waarbij anderhalve meter afstand houden erg belangrijk is, vinden veel politici. Maar burgemeester Femke Halsema weigerde om de demonstratie plat te leggen, want volgens haar had er alleen maar met harde hand ingegrepen kunnen worden.

Source: Politici verbijsterd over situatie Dam: ’Hoe leg je dit uit aan ondernemers’

Zo wordt het spel al tientallen jaren gespeeld. Zodra activiteiten of gedragingen links, rood, progressief of socialistisch zijn, worden ze getolereerd, gedoogd, zelfs afgedwongen en gestimuleerd. Elk weldenkend mens vraagt zich nu af wat er gebeurd zou zijn als een vijftigtal realisten een demonstratie zouden willen organiseren tegen bijvoorbeeld massa-immigratie. Legaal of illegaal, het maakt de linkse kliek niet uit. Het zal en moet de mensen door de strot geduwd worden. Men heeft dit jarenlang voorbereid door alleen mensen op topposities te plaatsen die het links- progressieve beleid met alle geweld erdoor weten te drukken. Niet onverwacht ook weer de aanwezigheid van de andere profiteurs: sportlieden, acteurs, journalisten, entertainment-volk en andere “bekende Nederlanders”. Dit is volks- en landverraad onder een democratische deken en daar staat maar één straf op: de hoogste… -DGZ-