“Rassenunruhen”: Wie Krieg in niederländischen Städten und Badeorten
Der Autor Paul Andersson Toussaint plädiert dafür, die sanfte Wohlfahrtspolitik der Niederlande (“Tee trinken”) aufzugeben und “eine sehr klare Linie zu ziehen”, weil “die kriminelle Machokultur verschwinden muss”. “Daran ist nichts Rassistisches.”
Source: “Rassenunruhen”: Wie Krieg in niederländischen Städten und Badeorten
“Die Behörden wiegeln mit der Erklärung ab, dass die Hitze, Langeweile und Unmöglichkeit, Urlaub in Marokko zu machen, Ursache für die Unruhen wären. Die Polizeikräfte in Den Haag und Utrecht weigern sich, die ethnischen Aspekte offenzulegen, aber es ist ein offenes Geheimnis, dass junge Marokkaner – einige kaum 14, 15 – den harten Kern der Randalierer bilden.”
U ziet het: altijd de oudere blanke ingezetene met één Nederlands paspoort als criminele raddraaier… Het hele democraten-probleem nu bezien vanuit het buitenland.
Wij noemen het bewust geen Marokkanen-probleem of problemen met criminele bendes en buitenlanders. Het is in blijft heel duidelijk een democraten-probleem dat globaal optreedt en bijgevolg door ons als democraten-pandemie beoordeeld wordt. Alleen de vis die tegen de stroom zwemt, komt bij de bron uit. Die bron is het door democraten wereldwijd al tientallen jaren gevoerde beleid in dienst van de geldelite en duidelijk niet in het volksbelang en zelfs volksvijandig beleid. Wij verklaren dan ook herhaald en stellig dat al deze socialistische democratiën destijd bewust zijn geïnstalleerd om te functioneren in het belang van die elite’s. Het volk wordt slechts misbruikt als stem- en consumptievee, gekocht en omgekocht met ongedekt geld dat allerlei fraaie cadeautjes in de vorm van bijvoorbeeld uitkeringen, tegemoetkomingen, toeslagen en subsidies mogelijk maakt. Een normale, logische en natuurlijke orde kent dit niet. Dan geldt: niet werken, niet vreten. De machtige mediale wapens in de vorm van propagandakanalen leveren echter een formidabele rugdekking op via afleiding, misleiding en dus propaganda, gericht tégen de eigen bevolking. Wat gaat er gebeuren als uitgerekend dat allesbepalende en mondiaal werkende geldsysteem niet meer functioneert als voorheen en de (fiat)geldstromen gaan opdrogen?… -DGZ-