Hoewel de opnames van Mission: Impossible 7 in Rome momenteel in volle gang zijn, is er gedoe op de set vanwege de coronamaatregelen. Zo zou niet iedereen zich houden aan het verplicht dragen van een mondkapje en dat heeft voor irritatie en vertraging gezorgd.
Source: Rel om mondkapjes op set Mission: Impossible 7
We moeten eraan wennen dat ze ons de strot blijven uithangen met hun mondkapjes en verdergaande “noodzakelijke” maatregelen. We trekken dus onze muur nog wat verder op en negeren hun berichtgeving zo goed en zo kwaad als het kan. Ondertussen blijven we onze aandacht richten op belangrijke zaken… -DGZ-