Rutte wil niet met Forum voor Democratie regeren
De VVD wil na de verkiezingen niet regeren met Forum voor Democratie (FvD). Lijsttrekker Mark Rutte zegt dat het na de ’verschrikkelijke appjes’ van Thierry Baudet ’echt onmogelijk’ is om met hem…
Source: Rutte wil niet met Forum voor Democratie regeren
Regeren met FvD of soortgelijke partij zou inderdaad een breuk zijn met het al jaren gevoerde beleid. De huidige onzin- en kunstsamenleving gaat niet samen met logisch realisme en moet dus bij voorbaat het gezonde en natuurlijke alternatief uitsluiten. Whatever it takes… -DGZ-