Ruim twee miljoen mensen hebben geen toegang tot CoronaMelder en kunnen dus niet mee meedoen met het coronasignaleringssysteem via de smartphone. Het gaat om mensen die geen smartphone hebben, maar ook mensen met een wat ouder toestel waarop de melder niet kan worden geïnstalleerd. Hoe ’nieuw’ moet je telefoon zijn?
Source: Senioren hebben vaak te oude telefoon voor app CoronaMelder
Nu het de Corona-melder betreft, wordt er opeens aandacht aan besteed, terwijl voor het installeren van de Digid-app en de berichtenbox van de overheid hetzelfde gold en geldt… -DGZ-