’Smetwet’ vat ongemak over slavernijverleden
Terwijl het kabinet toenemend onder druk staat om excuses aan te bieden voor het Nederlandse slavernijverleden, proberen partijen in de Eerste Kamer het ongemak met dat verleden te vatten in een wet zonder dat daar excuses of claims uit voortkomen. De wet verklaart slavernij in de tijd van de Republiek en het Koninkrijk een misdaad tegen de menselijkheid. Het initiatief is kansrijk.
Source: ’Smetwet’ vat ongemak over slavernijverleden
De Coronareclame is nog niet verdwenen of de volgende golf wordt weer over ons uitgestort. “Houd ze bezig en leid ze af” schijnt de effectieve slogan te zijn. Steeds weer massaal redenen om de propagandakanalen te mijden als de pest. De politieke kaste in de vorm van “democraten” die dergelijke propaganda ondersteunt, moet wereldwijd verdwijnen zodat er weer geregeerd mag worden in het belang van de volkeren op een veel lager welvaartsniveau. Het “democratisch” tijdperk loopt af… -DGZ-