De tweede coronagolf leidt achter de schermen tot scherpe en stevige discussies in het kabinet. Ingewijden spreken over ‘spanning’, niet over ontwrichting. Dit weekend wil het kabinet een beeld hebben of de landelijke maatregelen die vorige week zijn afgekondigd, effect hebben. Blijven de cijfers stijgen, dan worden er dinsdag strengere maatregelen aangekondigd.
Source: Wel of geen avondklok?
Een avondklok invoeren. Is dat niet iets voor oorlogstijd? Eigenlijk maakt het niets meer uit of iets dergelijks wordt ingevoerd of niet. Alleen het feit al dat men erover nadenkt zegt genoeg over de verdergaande volkscontrole. De oorlog tegen het volk die al dateert sinds invoering van hun monetaire systeem en verhevigd sinds men in de westerse wereld de huidige democratie installeerde, komt nu in de beslissende fase. We bevinden ons in een situatie die nooit eerder voorkwam. De hele wereld zit nu volledig in de schulden die nooit terugbetaald gaan worden. Men wacht gewoon tot de wal het schip keert en de burger het gelag betaalt. Om dit spel te spelen is een guerilla-oorlog tegen de burger nodig en in een oorlog wordt er gelogen, misleid, “gefortuynd”, afgeleid, verzwakt, gedestabiliseerd en propaganda gevoerd dat het een lieve lust is. Een discussie over een avondklok als oorlogsstrategie tegen het volk past precies in het plaatje… -DGZ-