Stelling: Snackbarverbod belachelijk
Source: Stelling: Snackbarverbod belachelijk | Wat U Zegt | Telegraaf.nl
Belachelijk of niet, terecht of niet, noodzakelijk of niet. Allemaal Irrelevant.
Aan de (hun) nieuwe normaliteit werkt men al jaren via verboden van allerlei soort en op alle gebieden. Of u daarmee akkoord gaat of niet, het gebeurt gewoon. Daar hoeven we dus ook niet over mee te denken en te praten. Dat bespaart weer energie. Direct of indirect, al of niet via omwegen maar steeds begeleid door argumenten die er te pas en te onpas bijgesleept worden. Analoog aan dit Ministerie schijnt men in politieke kringen over en soort “Ministerie van verzonnen argumenten” te beschikken. Lekken, media, propaganda en dan komt het er wel… het zoveelste verbod in een ooit vrij land… -DGZ-