Source: Thierry Baudet: ‘Ik heb coronagriep of andere griep gehad’ | RTL Nieuws
“Ik heb een paar dagen met griepverschijnselen op bed gelegen. Koortsig, grieperig en daarna was ik weer kiplekker. Griep of coronagriep wat maakt het uit”, zegt Baudet…”
Inderdaad, wat maakt het uit. Immuunsysteem het werk laten doen en een weekje of zo uitzieken. De natuur het werk laten doen, zit er al lang niet meer in. Volgens de nieuwe normaliteit moet alles centraal geleid en aangestuurd worden, zodat overheden steeds vettere vingers in welke pap dan ook moeten krijgen en zodoende steeds met macht naar zich toe trekken en burgercontroles steeds meer lugubere communistisch aandoende trekjes aannemen… -DGZ-