Trump is een grote sorbet bomvol suiker, Biden een vanille-ijsje

Nog dagen nadat Biden was aangekondigd als winnaar van deze verkiezingen dansten groepjes mensen voor het Witte Huis. In Washington werd meer champagne verkocht dan in de afgelopen twee…

Source: Trump is een grote sorbet bomvol suiker, Biden een vanille-ijsje

Sorbet of ijsje, onbelangrijke prietpraat. Mike Pompeo stelde dat er een soepele overgang naar een tweede regeringsperiode van Trump zou plaatsvinden. Enige voorwaarde is wel dat er bewijzen op tafel moeten komen voor het vermeende verkiezingsbedrog en manipulatie van stemcomputers en software. Grote media, andere staatshoofden en topfunctionarissen bepalen niet wie er gekozen is. Dat zouden ze natuurlijk wel graag zelf willen beslissen, maar dat doet de kiezer via afgifte van stemmen, en die moeten correct verwerkt en geteld worden, en niet op “modern-democratische” wijze. Dat de vekiezingstraditie van eerlijk stemmen tellen niet in goede aarde valt bij het regime en alle profiterende handlangers, is duidelijk. Het volk zou wel eens iets anders kunnen willen dan het establishment voor ogen heeft, en dat mag niet gebeuren. Onder geen enkel beding. Er zal een bom onder het kies- en stemcircus moeten afgaan, en als we de signalen juist duiden, is men er druk mee bezig… -DGZ-