Tweede Kamer schrapt dwangsommen: weg vrij voor ’het strengste asielbeleid ooit’

Strenger asielbeleid zonder noodrecht: lees op telegraaf.nl hoe dwangsommen verdwijnen en overlastgevers sneller ongewenst worden.

Source: Tweede Kamer schrapt dwangsommen: weg vrij voor ’het strengste asielbeleid ooit’ | De Telegraaf

Klink weer mooi, maar het is een zijstroom die af moet leiden van de hoofdinstroom.

Het beleid is nog steeds volledig gericht op onbeperkte instroom en familiehereniging “hier maar niet daar”. Fundamenteel verandert er dus weer niets, behalve de krantenkop die iets anders doet vermoeden… en dat is dan weer propaganda van het zuiverste water… -DGZ-