Vechten om personeel voor horeca in de VS

Source: Vechten om personeel voor horeca in de VS | Financieel | Telegraaf.nl

“Een uitkering voelt op dit moment veiliger dan het terras.”

En zeker als die utkering bijna net zo hoog of soms hoger is dan het loon. Een fenomeen dat niet alleen van toepassing is in de VS. Werken loont in veel gevallen niet meer… -DGZ-