Het stelsel moet eenvoudiger, daar zijn vriend en vijand het over eens
Source: Wie nooit meer kan werken, ziet uitkering in toekomst waarschijnlijk veranderen | Economie | NU.nl
Al die uitkeringen zijn het resultaat van het verzinnen van redenen om zoveel mogelijk op individuele basis en ongeacht het gezinsinkomen met ongedekt geld te strooien na de staatsgreep van 1971, die indirect het gezin als opvang uitschakelde.
Daarna moest de staat maar inspringen. Met “staat” wordt dan bedoeld iedereen die stiekem en ongevraagd verplicht meebetaalt aan al die wensen en geldgeschenken. Onrecht, onevenwichtigheden en misbruik voorgeprogrammeerd…
Doe je dat tientallen jaren, worden loonstijgingen van al die verplicht mee betalenden voor een groot deel opgeslokt en komt de koopkracht aardig in het geding.
Iedereen betaalt voor alles en nog wat ONGEVRAAGD EN VERPLICHT mee. Niemand merkt het, en daarom houdt iedereen na verloop van tijd steeds minder over. Geen financiële vrijheid dus… – “…half your paycheck disappears so leftists can brag that healthcare is “free.”
Grotendeels afschaffen is de enige oplossing, maar die oplossing zou het geldcircus afremmen en benadelen… Ze blijven dus aanmodderen met als gevolg dat onrecht, onevenwichtigheden, misbruik en daarmee hun onlogische kunst-orde in stand blijven.
Het is immers niet logisch dat iemand die OM WELKE REDEN DAN OOK niets doet, toch geld van al die anderen móet krijgen. Dat recht heeft betrokkene niet, het wordt ze ten onrechte verleend.
Het uiteindelijke resultaat is dat de zodoende gecreëerde abnormaliteit van bovenaf dwingend en verplicht tot normaliteit verklaard wordt… -DGZ-
