Winkeliers ergeren zich: steeds meer laksheid rond corona
Het lukt consumenten steeds minder goed om zich tijdens het winkelen aan de coronaregels te maken. Middenstanders moeten steeds vaker in discussie over de anderhalve meter afstand, en zien steeds vaker hele families naar binnen komen.
Source: Winkeliers ergeren zich: steeds meer laksheid rond corona
Als we ons goed herinneren spraken zowel Rutte als ook Merkel van een ramp van ongekende omvang: zo’n 70% van de bevolking zou besmet raken en iedereen zou in zijn of haar omgeving wel iemand kennen die slachtoffer van het virus zou worden. Dat was dan op het hoogtepunt van de bangmaakfase. Nu men ziet dat er weinig overblijft van die georchestreerde leugenachtige voorspellingen, spelen velen het spel niet meer mee. En terecht! Je proeft aan de berichtgeving dat men uit is op de promotie van een “tweede golf”. Lukt het niet om de boel nog een keer gek te maken, moet het regime uit een ander vaatje gaan tappen… -DGZ-