Ziekenhuizen houden adem in

Ziekenhuizen zetten zich schrap nu de tweede coronagolf is losgebarsten. De alarmbellen op het coronadashboard gaan af omdat het aantal intensive care-opnames te snel oploopt en in de Randstad moet de reguliere zorg soms al afgeschaald worden. Het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS) is dan ook sinds woensdag weer vol aan de bak.

Source: Ziekenhuizen houden adem in

Tja, de langverwachte tweede golf. Het perfide spel loopt als volgt: lockdown forceren, verwoesten, lokken met waardebonnen of andere snoezigheden en dan registreren. Zonder registratie minder of geen rechten meer. De route naar volledige controle en volksbewaking… -DGZ-