Via de beurs kun je iedereen pakken, maar de politiek natuurlijk nooit. Dat moet de burger maar met lede ogen aanzien, enerzijds…
Anderzijds zou je bij dit soort praktijken de vraag kunnen stellen wat politici wel niet over zichzelf denken. Dat ze als “echte democraten” onmisbaar zouden zijn en dat ze in het volksbelang zouden regeren? Niets is minder waar. We kunnen ze al tientallen jaren missen als kiespijn. Daarvoor in de plaats hadden we dan graag échte competente leiders die weten waar ze over praten, die in het belang van de eigen bevolking regeren én Europa weer onafhankelijk maken van welk machtsblok dan ook… -DGZ-