De familie Trump wil zich nog niet neerleggen bij de dreigende nederlaag van president Donald Trump bij de Amerikaanse presidentsverkiezingen. „Het beste voor de toekomst van Amerika is dat Donald Trump een totale oorlog begint over deze verkiezingen, om de fraude, het bedrog, de dode en verhuisde kiezers, te onthullen. Het duurt veel te lang”, schreef zijn zoon Donald Trump junior donderdag op Twitter.
Source: Zoon Trump: het beste is een totale oorlog
…en daar heeft hij volkomen gelijk in. De oorlog tegen de volkeren is al tientallen jaren aan de gang. Wij beweerden al eerder dat de volledige wereld in de ijzeren greep is van het werkelijk alles overkoepelende en alles bepalende geldsysteem. Die oorlog draait voornamelijk om ideologische wereldbeelden die met geweld via langdurige propaganda in de hoofden van de mensen gebeukt worden. Een door het regime gestarte oorlog tegen het volk zou met oorlogshandelingen van volkszijde beantwoord moeten kunnen worden die HUN nieuwe normaliteit vernietigende klappen zou moeten kunnen toebrengen…
In grote lijnen is de natuurlijke en logische orde inmiddels vervangen door een kunstmatige en onlogische, socialistische, nivellerende en gelijkmakende geldverdeel-orgie, die noodzakelijk is om dat systeem draaiende te houden. De huidige abnormaliteiten worden ons als “normaal” of “het nieuwe normaal” verkocht. Geldverslaving is voorwaarde en garantie voor het voortbestaan daarvan. Fraude, corruptie en bedrog groeien tot exhorbitante hoogte en zijn dus ook weer onlosmakelijk verbonden met dat verderfelijke fiatgeld-systeem.
Om de gestelde doelen te bereiken worden er oorlogen gevoerd. Echte oorlogen, propaganda-oorlogen en psychologische oorlogen. Het hele spectrum komt aan bod. Dat deze oorlogen en socialistische wereldbeelden een verwoestende uitwerking hebben op de westerse civilisatie is voor de hoeders en handlangers in de vorm van “democratische” bestuurders geen punt van aandacht en zelfs gewenst en voorwaarde. Evenmin voor het grootste deel van de bevolking, dat in de loop der tijd ook afhankelijk en verslaafd gemaakt is van en aan goedkoop ongedekt geld, dat ogenschijnlijk naar behoefte zomaar bijgemaakt en in omloop gebracht kan worden. In die zin is vrijwel iedereen tot profiteur van het systeem gebombardeerd.
De indruk wordt gewekt dat er altijd wel geld is. Waar het vandaan komt en hoe geleend geld terugbetaald moet worden zijn vragen die men liever niet zo graag wil beantwoorden. Het wordt pijnlijk, onoverzichtelijk en chaotisch als blijkt dat de mathematisch te bepalen eindfase van HUN geldsysteem in zicht komt… -DGZ-