Source: Zwart en ON krijgen plek in omroepbestel | Entertainment | Telegraaf.nl
ON krijgt plek in bestel, maar mag NOS niet in diskrediet brengen.
“…structureel de NOS in diskrediet brengt als onafhankelijke nieuwsvoorziening. Dat kan ’grote schade’ toebrengen aan het publieke bestel, erkent Slob.”
De NOS wordt beschouwd als onafhankelijke nieuwsvoorziening en die wordt verkondigd door de club waar de meeste torenhoge subsidie naartoe gaat. Wiens brood men eet, diens woord men spreekt… -DGZ-